Сьогодні для готелів – не можливо переоцінити значення відгуків та рекомендацій в інтернеті від постояльців.
Кожен другий гість, перш ніж замовити номер у готелі-читаєте про нього відгуки в інтернеті.
Як вплинути на оцінку та відгуки гостей готелю:
1. Надайте те, що обіцяли!
Перше, і основне, на що звертають увагу гості при оцінці обслуговування, — відповідність рекламним заявам. Якщо готель заявляв про себе як про об'єкт з високим рівнем сервісу, то, як мінімум, повинні бути: сніданок, чистота, персональні послуги (замовлення таксі, підйом багажу, рекомендація місць для відвідування…).
2. Навіть краще, ніж удома!
Друге — безпека, комфорт, максимальний сервіс. Ні, гостям не повинно бути добре, як удома - у Вас їм має бути краще, ніж удома, інакше навіщо їм приїжджати до Вас і платити за це? Мінімум, який потрібно забезпечити гостям- безпеку, як особистих речей, так і здоров'я, чистота, смачна їжа зі свіжих продуктів, зручності та турбота в кожній деталі.
3. Давайте трохи більше ніж те, за що Вам заплатили!
Третя — емоційне тло від перебування. Особливо перед від'їздом важливо досягти ефект "вау!". Наприклад, надати те, про що не говорилося в рекламі, про що Ви ніде не заявляли: чайне приладдя в номері, вітальний коктейль у барі, фрукти у вітальні та інші приємні дрібниці, які приємно здивують гостей.
І пам'ятайте-останні моменти перебування дуже важливі і саме вони запам'ятовуються сильніше._
Те, як Ви проводжаєте гостей - може ~перекреслити~ всі зусилля та приємне враження від усього перебування, як і навпаки - виправити ситуацію та залишити приємний післясмак.
Також не останню роль грає якісний текстиль в готелі- рушники, халати, постільна білизна, яку Ві завжди можете придбати у нас)
Співпраця:
0506827061 Крістіна- керівник напрямку
0994046696 Крістіна- експерт з текстильної продукції