Частина 1. Що таке стандарти якості обслуговування та для чого вони потрібні?
Стандарти якості обслуговування - це критерії якості, необхідні для забезпечення результативності системи менеджменту.
Під стандартами обслуговування мається на увазі сукупність процедур та щоденних операцій, що виконуються персоналом та сприяють максимальному задоволенню відвідувачів. "Знати, щоб передбачити, передбачати, щоб керувати".
Комерційний успіх готельного підприємства залежить від уміння його власників передбачити будь-яке можливе бажання потенційного клієнта та організувати відповідний сервіс.
Виходячи з цього необхідно розробляти стандарти обслуговування для кожного підприємства окремо, враховуючи міжнародні та національні вимоги.
Стандарти мають бути гнучкими та відображати побажання клієнтів, особливо постійних, а також відповідати концепції організації. Мається на увазі не тільки правильна технологія обслуговування гостей, але й ставлення персоналу до своєї роботи та гостей.
Читайте продовження у наступній статті: *"Як власнику готелю створити власні стандарти якості під концепцію та специфіку свого готелю?"*
Якщо Вам потрібен ідеальний, якісний професійний текстиль - то тільки *IDEAL Textile.*
Запитуйте каталог продукції 2022
0506827061 Крістіна- керівник напрямку
0994046696 Крістіна- експерт з текстильної продукції