Частина 2.
Як власнику готелю створити власні стандарти якості під концепцію та специфіку свого готелю?
Кожен готель повинен мати свій власний кодекс нормативів, що стосуються:
• поведінки;
• зовнішнього вигляду;
• технологічного процесу;
• знання іноземної мови у межах професії скрипти розмови з гостями у стандартних та нестандартних ситуаціях;
• знання концепції готелю та його структури (системи ієрархії- хто кому підпорядковується, до кого за яким питанням можна звернутися).
У готельному бізнесі насамперед продається враження, тому важливо, щоб клієнтам не передавалися негативні емоції, вони мають почуватися психологічно комфортно.
Стандарти багатьох відомих готельних мереж визначають, що персонал повинен бути: комунікабельним, доброзичливим, з грамотною мовою, мати приємну зовнішність, вміти працювати в колективі.
Стандарти обслуговування можуть дещо змінюватись, це залежить від концепції готелю, — його категорії та цільової аудиторії.
Для того, щоб навчити персонал готелю від покоївки до менеджера, необхідно розробити для кожного виду діяльності професійні стандарти. Суть їх у тому, що вони визначають, яким має бути обслуговування у кожному підрозділі готельного комплексу.
При цьому відступів від стандартів не повинно бути за жодних обставин. Виконання стандартів гарантує стабільність якісних показників: не може бути «поганою чи хорошою» зміни офіціантів, портьє, покоївок», всі і завжди працюють саме так.
Консьєрж, водій, охоронець, адміністратор чи офіціант — кожен з них повинен знати, розуміти та неухильно дотримуватися професійних стандартів.
Якщо Вам потрібен ідеальний, якісний професійний текстиль - то тільки *IDEAL Textile.*
Запитуйте каталог продукції 2022
0506827061 Крістіна- керівник напрямку
0994046696 Крістіна- експерт з текстильної продукції