Як якісно обслуговувати гостей, щоб підтримувати завжди високий сервіс обслуговування?
ЧАСТИНА 3.
Міжнародні стандарти якості обслуговування для готелів:
3.1. Поведінка та ставлення до гостей.
Технологія обслуговування.
Це означає, що в номерному фонді, в ресторанах і барах, на ресепшн ін. повинні бути чітко прописані і дотримуватися процедур розміщення гостей, прибирання номерів, подачі страв та ін.
3.2. Привітання та прощання:
• Вітаємо гостя привітно, з посмішкою;
• Якщо ви знаєте імена гостей, звертайтеся до них так, щоб вони знали, що ви пам'ятаєте їх імена;
• Прощаючись із гостем, слід обов'язково йому посміхнутися, побажати всього доброго та подякувати за візит.
3.3. Швидкість обслуговування:
• службовці готелю мають бути завжди готові запропонувати допомогу гостям;
• вимогами відвідувачів треба займатися негайно, не надсилаючи їх до іншого відділу або до іншої особи;
• всі прохання та скарги вирішуються до того, як гості покинуть готель.
Продовження буде далі...
➡ Для замовлення ІДЕАЛЬНОГО ГОТЕЛЬНОГО ТЕКСТИЛЮ натисніть на номер телефону:
???? *+380994046696 Крістіна*